Back to...

Ja?? back to vad??? eh det vet jag inte.... det enda jag vet är att jag är 26 år och jobbar på ett kontor...

Idag när jag kom till jobbet lite nyvaken som vanligt fick jag syn på det här......



Den va fastklistrad på en av mina kollegors stolsrygg...(manlig kollega)

Jag tyckte det va otroligt roligt, så jag sprang genast och hämtade min mobbe för att dokumentera och berätt för Madde...

Jag:- Madde har du sätt att det står Jag vill ha Röv på XXXXX stolsrygg???

Madde:- Haha.. ja, men har du inte sett snoppskylten som sitter på XXXX plats?

Jag:- Va???? finns det en snoppskylt också, shit va roligt....




Sa jag att vi jobbar på ett kontor???

Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe okej okej, vart de bra pepparkakor? ska vara med min syster :)

2009-11-22 @ 11:57:39
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: Lisa Fisa

Hahaha, jag vill ha röv, röv röv... tänkte på Oscar av någon anledning..=)

2009-11-22 @ 18:24:56
Postat av: Emma

Lisa hahha jag med... halmstad... du och ... www heheheh

2009-11-22 @ 19:27:06
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0