Vad du är duktig!

Jag vill börja med att meddela att jag kanske kommer att vara lite dålig på att blogga fram tills den 30 dec då jag befinner mig på semester i sverige utan min egen dator. (just for your info so to say)

Ze är inte med, vilket känns väldigt tomt. I onsdags innan jag skulle åka hem fick Ze följa med mig och köpa skor, eftersom jag endast äger sommar skor och kände att jag var tvungen att ha några lite mer rejäla då det är sviiiiiinkallt här i sverige.

Ze har dock inte förstått hur kallt det är även om jag har försökt med alla slags liknelser...

Ze:- Jag tycker du ska köpa dom här (och håller upp ett par höglackade lågskor som såg iskalla ut)



Jag:- Asså Ze jag tror inte du förstår hur kallt och halt det är, nu har du inget mer att säga till om!(och där med basta)


Kommentarer
Postat av: Annikasan

jooe! Blogga ändå! Låna någons! Du kommer ju ändå hänga med oss som har datorer varenda eviga dag! Jippppiii!!

2009-12-20 @ 17:19:29
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0