Kallt kallt kallt men härligt ändå!

Jag har faktiskt nästan ingenting att skriva alls, för jag gör i princip nästan ingenting på min semester... så skönt!

Men här kommer iaf lite bilder...



Så här såg det ut när jag hoppat av tåget i nässjö, svinkallt 12 minus tror jag det va brrr!


Utanför vårdcentralen efter sputan mot svinis, Phat och lilla kinapuffen!




Lisa och Emilia på  en liten kvällspromme i fredags..


.


Firade semestern med en efterlängtad kebab (heheh jag vet att madeiraborna är avis nu heheh)... oohhh med mina efterlängatade gummor!








Lördag va det shopping shopping och eftermidagsfika hos pappsen!























Neo fick en hel påse med skumtomtar, mums!


Kommentarer
Postat av: Kim och Robin

Vad fan Emma?! Vill du ha ihjäl oss? Inga fler bilder på kebab! Vilken mysig familj du verkar ha och jag hoppas att du har haft en skön semester där du sett till att lata dig. (Robin hälsar att han inte klarar sig på jobbet utan dig, hihi). Kram kram

2009-12-28 @ 01:33:53
URL: http://kimdeklonia.blogspot.com
Postat av: Emma

Hahaha men jag antar att ni har det supergött nu iaf=) Njut njut njut av eran semester=)

2010-01-02 @ 13:13:28
URL: http://emmasnyakille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0