GOD JUL!

God jul på er alla!

Igår förrgår kväll hade vi uppesittarkväll hemma, det va mysigt. Jag, syrran och Phat passade på att ge mamma och Kent derar gemensamma paket då Kent inte är med ikväll när tomten kommer.

Vi hade nämligen köpt en jättefin lykta till mamma och kent.
När mamma kom hem från jobbet va hennes första fråga till kent

Mamma:- Kent har du inte fått något paket från ditt jobb idag?

Kent:- jo det ligger där borta, jag har inte orkat kolla va det är (säger han lite ointresserat)

Mamma:- Ohhh då ska jag öppna (mamma springer och hämtar paketen och börjar öppna)

Det är när hon fått upp kartongen halvägs ur påsen som jag tänker högt i mitt huvud helvte också..... en likadan lykta som vi köpt, fan fan fan.

Mamma:- åh nämen vilken fin lykta

Kent:- Sånt där billigt skit

Jag:- Asså nej det tror inte jag jag tror den är jätte dyr... va fin den va!

Kent:- Äh sån där kina skit... säkert köpt i en kina butik...

Jag:- Ehh asså nej, jag tror den typ är köpt på åhlens..


Vi fick oss ett gott skratt sen när dom öppnade vårat paket med en likadan lykta i sen!


Kommentarer
Postat av: Annikasan

Åååh nej! Jag får ångest för Kents skull. Stackarn. Sånt är ju så hemskt, när man har snackat ner något som man sen får. Usch vad hemskt!

2009-12-27 @ 16:34:03
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0