Fy och usch för jobbtoaletten!

Våra toaletter på jobbet är inte speciellt trevliga!


Och idag gjorde jag det IGEN.... jag satte mig direkt på ringen utan att torka av.. bläää asså fatta att jag har nån portugis kiss intorkat på låren nu.

Fy Fy Fy Fy
jag tror inte ni förstår vilken äckelkänsla det är.

Portugiserna i denna byggnad har lite kostiga toalettvanor (jag drar inte alla över samma kant, bara dom som jobbar i byggnaden) de tvättar händerna INNAN dom går på toa och INTE EFTER...(som vi vanliga normala). Plus att vi tror att dom står på toaringen som thailändare ni vet. Vad är det för ett land jag bor i??


Kommentarer
Postat av: Annikasan

Hahahaha! Du är knäpp!

2009-12-04 @ 10:17:14
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0