Det skiter jag i

För en liten stund sedan låg och och halvsov, ja eller om jag ska va ärlig så kanske jag somnade helt i soffan, och så vaknade jag av att jag pratade i sömnen. Då kom jag och tänka på när jag för ett par dagar sedan hade världens värsta mardröm... oh va läskig den var...

Ja då iaf så vaknade jag och va så rädd så jag skakade, och va givetvis tvungen att väcka Ze..

Jag:- Ze Ze, vakna... (viskar jag)

Ze:- mmmm

Jag:- Hallå vakna då (lite irri när han fortfarande verkar sova)

Ze:- mmmm

Jag:- MEN HALLÅ kan du vakna eller??????? du måste ju hålla om mig nu för jag är ju rädd!

Ze:- mmm eller nej asså jag kan inte...

Jag:- Vadå inte kan, ZEEEE (verkligen skriker jag) du måste hålla om mig jag är rädd

Ze:- nej, alltså jag kan inte jag är ledsen men jag har inte råd att köpa det nu...

Jag:- Asså seriöst, jag fattar att du drömmer nu men det skiter jag i... det är inte läge att drömma, nu håller du om mig. (så drog och slet jag i honom tills jag hade en arm runt mig)



Men inte kunde jag sova ändå... men det va inte på grund av att jag var rädd men på grund av att jag va irri över att han alltid sover så bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa Fisa

Hahahaha, riktigt rolig slutkläm!

2009-12-24 @ 11:54:37
Postat av: Emma

Mmm ibland skäms jag lite för hurdan jag är....

2009-12-25 @ 09:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0